divendres, de setembre 01, 2006

Per ací estem...

Bé, encara ningú dels triamics del "Tira tu si vols" han vist açò del blog i només el bo d'en Josep Fuster sap que estic rumiant aquesta bogeria..

Són setmanes molt estranyes... Tornar a la feina, marcar-se objectius, planificar temporada, col·legi dels nanos, postergacions eternes... Ja estic desitjant començar la "rutina" de sempre, estructurar les setmanes, gaudir dels entrenaments amb els amics...

Cal destacar que el meu amic Josep Ribera està fent gestions per a canviar-nos de bici. Tot pinta molt bé... És un crack !!!

Encara que tot dependrà d'un assumpte de treball, no puc deixar de pensar en anar a Roth a finals de Juny.

Continue engolint informació i més informació sobre Roth i la gent que va sentir el mateix que estic sentint ara. M'ha cridat molt l'atenció el blog i el vídeo de David Murillo. Escodrinyant-ho tot he pogut comprovar-hi que va estar a Elx amb mi, i fins i tot al mateix hotel. Encara continue sorprenent-me a mi mateix com reconec les cares de la gent...

Pot ser que visca a València i vull contactar amb ell. Ací teniu un parell de joies sobre en David.

http://roadtoroth.blogspot.com/2006/07/el-sueo-de-un-da-de-verano.html

http://www.youtube.com/watch?v=UYccihYHvR4

Bé, acaba la setmana i a veure si la que ve em fique les piles i mamprenc a entrenar de nou.

Acabe de decidir que no vull perdrem la cara de Robert quan li comente tot açò... ;-)
 
Script per a les estadístiques de Google