dimarts, de gener 23, 2007

Numerets i més numerets

Després d'escodrinyar per la blocesfera tots els blocs que he pogut sobre "ironmans", comprove que sol ser habitual fer un resum setmanal del treball realitzat, de manera que els blocaires que estan entrenant pel mateix objectiu que tu, puguen comparar-se i bé, animar-se o bé maleir-ho tot per una setmana fluixa. He afegit un parell de blocs a la secció de triatló i aniré penjant alguns més. Salutació especial a Joan Marc Fons, que ha tingut a bé, "penjar-me" del seu bloc. També anirà a Roth.

Per altra banda, d'aquesta manera aniré barrejant els posts romancers i de tot pèl, amb els de dades específiques sobre els entrenaments.

Bé, la setmana passada (9é microcicle) la vaig tancar així:

Natació: 3 hores (3 sessions)
Bici: 4 hores (2 sessions: 1 hora spinning + 3 hores carretera)
Cursa a peu: 4 hores i mitja (3 sessions)

Total: 11 hores i mitja
Total mes acumulat: 33 hores.



Ja sé que no li pega ni amb cola, però he afegit un "afotet" del triatló de Cullera de fa dos anys, on veureu que vaig amb la boca oberta tirant el lleu i amb una miqueta més de cansalà del que cal. Ara tinc més magret... ;-)

Au, que tinc les sabatilles tot neguitoses.

7 comentaris:

Juan ha dit...

Fes el favor de no entrenar tant la cursa a peu, que estas entrenant tu més temps que jo que sols prepare la marató... ;-))

Sigues bo i a continuar, que portes bona marxa, anim!!

Cap de fibló ha dit...

Ja saps que jo no puc ser del tot bo, amic... ;-)

Gràcies pel teu comentari

Robert ha dit...

Ja n´hi ha prou de números que eixa és la meua especialitat i me n'he adonat que estàs entrenant el triple que jo. La setmana passada 45' de natació, 1:30 de correr i 1:30 de bici: total 3:45 = Bayarri/3.
Estàs fet un campió.
Signat: un que espera la crònica de Santa Pola de Juan.

Cap de fibló ha dit...

Gràcies pel vostres comentaris, companys. Encara que preferisc la vostra companyia en els entrenaments, és molt gratificant quan arriben les vostres paraules en forma d'ànim al bloc. La millor notícia que puc donar-vos és que vaig assimilant cada vegada millor els entrenaments i vaig superant les crisi de gossera sense massa problemes.

Anònim ha dit...

Redéu Josep, estàs fent quasi més bici que jo, em sembla que no m'agradarà massa quedar amb tu a partir d'ara. Amb la marxa que portes aquest estiu caurà El Miserat per Pego amb el 23, segur.

Endavant, que eixa planificació traspua molt bones sensacions.

Cap de fibló ha dit...

Gràcies amic Josepribera. ;-) Aquest estiu si sobrevisc a Roth, no vull veure ni una puta costera. Faré el triatló d'Oliva a punteta gas, i em dedicaré a gaudir del veleret i a tornar a mullar el tauló de windsurf. Au, que m'esperen 2.150 metrets de piscineta. Et truque aviat i em contes els teus reptes. Una abraçada.

keLermAn ha dit...

Sort a Roth... no es val plorar pujant el Solarberger! :))))

Ah! I no li fotis massa cas al Joan Marc, el nanu es foll! :-))) 17000 mts Mare Meva!

Salut!

P.D. Et linkare tb en el meu blog!

 
Script per a les estadístiques de Google