dilluns, de gener 29, 2007

Una més al sarró

Setmana molt semblant a l'anterior. Cada dia recupere millor i comence més animat les sessions següents. Els meus bessons estan callats com si estigueren en missa i això és molt bona senyal.

A partir d'ara, donaré les dades del planning setmanal de Marcos, per no anar especulant si la compte amb els progressius, estiraments, paronets, etc., que puga fer en les sessions. Així doncs, aquesta setmana l'hem tancada amb:

- Natació: 3 hores i 20' (3 sessions)
- Bici: 3 hores i 50' (2 sessions: 50' de spinning + 3 hores de carretera)
- Cursa a peu: 3 hores i 20' (3 sessions)

Total: 10 hores i mitja
Total mensual: 42 hores. (li lleve una hora i mitja a la setmana passada)

Ara la dèria compartida entre el meu Miyagi particular i jo mateix, és la de fer-se amb un corró ("rodillo" en chotolencià) per a la bici i aprofitar el temps que estic a casa jugant amb Barbie's, Jagget's, Nintendos DS, escacs, El Senyor dels Anells, més Coneixement del Medi, Matemàtiques, Llengua i oju, amb l'abecedari de la Llúci. El rotllo estarà, en calcular més o menys l'arribada a casa de la quefa, i que em done temps a amagar el corró i la bici. ;-)

Bona setmana a tots, molt especialment als nous "futurs finishers" que vaig coneixent mitjançant el món "blogger".

(Aquest post va ser escrit dilluns passat. Coses de la blocesfera)

2 comentaris:

J.D. ha dit...

No tens res a fer, xaval. Des de fa una setmana faig tots els matins 3 (TRES!) km a 5 (CINC!) per hora, tots els dies, dalt d'una cinta BH (tecnologia basca) que em vaig comprar a El Corte Inglés (poca broma!), amb 5º d'inclinació. Si no vols fer el ridi, retira't de la competició. Més val que et dediques a pescar llobarros al Carraixet (si en trobes cap avisa).

Cap de fibló ha dit...

Com deia no sé qui: tot camí de mil milles comença per un sol pas. Ben fet, J.D. !!

Una coseta: quan et canses de la cinta, no la reballes contra la paret i fes-me un bon preu. :-)

Fa molt que no passes per Els Peixets? De ben segur, que hi ha algun llobarret despistat... Això esquivant carrets de Mercadona. Casondena quina pena!!

Torna quan vulgues pel bloc.

Au.

 
Script per a les estadístiques de Google