dilluns, d’octubre 02, 2006

De tot un poc

Al començament d'aquest bloc, vaig dir-vos que trobaríeu una mica de tot per ací. Casualment, durant el temps que dedique cada matí a llegir la premsa i a escodrinyar una estoneta pel fascinant món dels blocaires, vaig trobar aquesta joia que m'ha fet reflexionar de valent (no gaire, tots em conegueu) ;-)

http://adambertran.blogspot.com/2006/09/reflexions-i-accions.html


El nano només té 19 anys, i un únic i dramàtic esdeveniment va ser suficient per encendre la flameta (perdó pel recurs fàcil) de la seua consciència identitaria, d'allò que és, d'allò que som, d'allò que volem fer-nos creure, d'allò que cal fer....

Crec que sense voler, l'Àdam s'adreça a tots aquells que alguna vegada hem dit o diem, que hi ha coses més importants, que tot és perdut, que tot podria ser pitjor, que el peix ja està venut...

És curiós, sempre trobe un paral·lelisme de tot açò amb el meu desig i somni de creuar la meta a Roth...

Parafrasejant-lo: Bona reflexió. Gràcies Àdam.
 
Script per a les estadístiques de Google