dijous, de maig 03, 2007

Elx. Un test important.

Dissabte que ve aniré cap a Elx. Deixaré Cinta i els nanos a Calp i ens quedarem la bici , el neoprè, les sabatilles, el casc, les ulleres i jo. Encara que segur que veuré gent coneguda, m'abellix l'idea de estar amb mi mateix unes hores.

Vull concentrar-me bé i assajar tot el protocol "avant-race" per no improvisar massa quan vaja de bo a Roth.

L'objectiu d'enguany no és Elx. Comparar els temps de l'any passat no tindrà validesa (no pujarem l'Albaterolo), però vull comprovar el comportament del meu cos i del meu cervell davant una prova com la del Baix Vinalopó, que continuarà sent molt dura.

Recorde perfectament les sensacions de l'any passat, i a tres dies vista com estem avui, el senyor Roca i jo, es veiem cada parell d'hores. Poca broma. Ara estic tranquil, estranyament tranquil. Sé que la faena està feta, em conec molt millor que fa uns mesos, la vellesa m'ha llevat part de la burrera de joventut i de no haver-hi cap imprevist, tot anirà bé.

Cada dia faig eixides més llargues de bici i també cada dia les meues cames baixen menys malmeses i més disposades a córrer. M'he llevat del cap la por a estar 7 hores dalt de la cervélo i això ha estat tota una fita dins de la preparació.

Ja us contaré com ha anat.


Molta gent em pregunta allò de què collons és un Ironman (IM), i clar no volen contestar l'enquesta... Entrarem en detalls més endavant, però per a fer boca ací teniu un vídeo molt "xulo"on veureu l'ambient i com "gaudeixen" els que volen esdevenir "finishers". I així prove també afegir-ne al bloc.

Salut i independència.



 
Script per a les estadístiques de Google